Wednesday, February 25, 2009

i hate you? i hate you not.


I wish I knew you so that i'm not wasting my time to hate you. I wish I knew you so that i know that u r not menggedik dn mengada, u r just being urself. I wish i knew you so that i'll always make believe that u r not a mean person. I wish.

Hmm..I think i hate you. But, being the nice person I am(hahhahaha. sempat lagi...), I feel bad everytime i hate you. boleh x? haha. Walaupun mereka mengatakan patut untuk sy memboikot kamu..ngee. Jadi wahai perasaan benci, sila kau berambus kerana sy tidak mahu kamu menyemakkan hidup saya lagi. Senak peruk, semak hati, serabut otak. haha. Mcmla u've been important part of my life kn..so blah kau! haha. Sbnrnya kn, I don’t know if hate is the right word I am looking for here...rather, aggravated or annoyed. Tp, sy tau hidup ini terlalu berharga untuk dipersia-siakn dgn mmbenci org seperti itu yg tidak pun sy kenal inside out. (I wonder if taking you anger upon somebody else is really worth it? Tak tak tak. tak berbaloi menserabutkn otak utk kamu.) Buatlah apa yg kamu suka ye...hehe. Best jugak tau ada org 'concern' psl kita, kn. hahahaha. Sukati kamula. Like i care anymore...

~Sometimes its better gibbering with your keyboard than with your tounge. Kan?

*Oh I really need somebody to dedicate Christina Aguilera’s I Turn To You. Tp sume org ade dlm dunia masing2. mls la nk menyebok. hee. Jadi mari tidola. haha. =P

2 comments:

Anonymous said...

saya tujukan lagu selimut putih khas untuk kak eiries. slamat mendengarrrr!! hahah

y.a.r.n.i.e.i.r.i.s said...

blanket hijau: nape ye? lol.
eh i pon ade blnket ijaula.